Badanie satysfakcji klienta w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim w Lublinie

27.10.2017

Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji klienta Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i wyrażenia swojej opinii dotyczącej pracy naszego Urzędu.
 
Ankieta ma na celu zapoznanie się z Państwa poglądami na temat jakości pracy naszego Urzędu.
 
Wszystkie Państwa opinie i sugestie pomogą trafnie określić kluczowe problemy oraz wyznaczyć właściwe wyzwania i cele rozwojowe w zakresie obsługi klienta.
 
Badanie polega na wypełnieniu anonimowej ankiety dostępnej w dniach od 30 października do 27 listopada 2017 r. pod adresem: www.ankieta.lublin.uw.gov.pl.
 
Istnieje także możliwość wypełnienia ankiety w formie papierowej w siedzibie Urzędu przy ul. Spokojnej 4 w Lublinie, jak i w Delegaturach LUW w Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu.
 
Z góry dziękujemy za wszystkie opinie, które zechcecie Państwo nam przekazać w ramach badania.
 
 
 Ankieta satysfakcji klienta.